Reklamace

Postup reklamace

Vyplňte, prosím, formulář k reklamaci, abychom přesně věděli, o jakou vadu se jedná, a pečlivě zabalenou zásilku odešlete na adresu:
Czech Soul s.r.o.
Karásek 2262/1i,
621 00 Brno - Řečkovice

Upozorňujeme, že zboží musí být čisté, vyprané a hygienicky nezávadné, jinak jej nebudeme moci k reklamaci přijmout. Moc děkujeme za ohleduplnost 🥰

Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat s řešením. V případě schválené reklamace postupujeme takto: pokud je zboží skladem, ihned ho vyměníme za nové; pokud skladem není, navrátíme Vám plnou částku na Váš bankovní účet. Formulář, který obdržíte na Váš e-mail, prosím vytiskněte a vložte do balíku! Pokud nemáte tiskárnu, stačí údaje vypsat na papír.

Pokud máte problémy s formulářem, můžete vždy využít předem připravený formulář.

 

Reklamace zboží zakoupeného na prodejně

V případě, že jste si zakoupili zboží přímo na naší prodejně, využijte prosím tento formulář a zašlete jej prosím spolu s reklamovaným výrobkem na následující adresu:

Czech Soul s.r.o.
Karásek 2262/1i,
621 00 Brno - Řečkovice

 

Pravidla reklamace

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit zhoršení vady a následné znehodnocení zboží, které může být i důvodem pro zamítnutí reklamace.

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců a nelze ji zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

V případě, že po převzetí zboží zjistíte, že zboží je jiné než objednané, případně vadné, kontaktujte nás prosím ideálně do 7 dnů na e-mail: [email protected]

Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné. Společnost Czech Soul s. r. o. provozující e-shop www.goldbee.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny. 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.

Přečtěte si prosím reklamační podmínky, viz reklamační formulář.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.