Slevy až 50 % na vybrané plavky! Tak neváhej a připrav se na léto

Časté dotazy

Jak si vybrat zboží

Jaké používáte druhy látky?
Mohu vidět vaši dílnu?
Jak je to se střihy?
Poradíte mi, jak se vyznat ve velikostech?
Děláte i zakázkovou výrobu?

 

Doprava, platba, objednávka

Kolik u vás stojí doprava a platba?

Doprava:

  • GLS: 99 Kč
  • Zásilkovna: 89 Kč
  • PPL: 119 Kč
  • PPL ParcelShop: 89 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky: 119 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu: 99 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky (nadrozměrná zásilka): 490 Kč - pro produkty Recyklovaný válecí vak
  • Osobní odběr: 0 Kč - nelze platit dobírkou
  • Doručení přes e-mail: 0 Kč - pro dárkové poukazy

Platba:

  • Platba kartou: zdarma
  • Apple Pay: zdarma
  • Google Pay: zdarma
  • Platba převodem: zdarma se slevou 20 Kč na objednávku
  • Dobírka: 49 Kč - nelze použít pro produkty Udělej si sám

Při nákupu nad 4 000 Kč doprava zdarma.

Kdy obdržím svůj balíček?

Pokud si objednáte zboží ve všední den do 11:00, odešleme vaši zásilku ještě tentýž den. U přepravce Zásilkovna a PPL je velká šance, že zboží obdržíte již další den. Vždy je ale lepší počítat s rezervou jednoho dne.

Jak můžu sledovat svůj balíček?

Postup se liší dle Vámi zvoleného dopravce.

  • GLS

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Kompletní informace o procesu doručení naleznete na na webových stránkách GLS.

Zákaznická linka GLS je: +420 567 771 111

  • Zásilkovna

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Kompletní informace o dopravě pomocí Zásilkovny naleznete na této stránce.

Zákaznická linka Zásilkovny je: +420 216 216 516

  • PPL

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.

Zákaznická linka PPL je: +420 840 775 775

  • Česká pošta

SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.

Zákaznická linka České pošty je: +420 840 111 244

Máte kamennou pobočku?

Kamennou pobočku nemáme. Některé produkty značky GoldBee si ale můžete objednat a vyzkoušet na vybraných pobočkách obchodů Sportisimo. Více na sportisimo.cz.

Můžete si však svoji objednávku vyzvednout v našem výdejním místě.

 

Reklamace, vrácení zboží

Jak probíhá reklamace?

Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil. 
Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu. 
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.

Více informací o reklamaci naleznete zde.

Vracel(a) jsem zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí kousků na náš sklad. 

Zpět do obchodu