Časté dotazy
Doprava:
- Zásilkovna: 89 Kč
- PPL: 119 Kč
- PPL ParcelShop: 89 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky: 119 Kč
- Česká pošta - Balík na poštu: 99 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky (nadrozměrná zásilka): 490 Kč - pro produkty Recyklovaný válecí vak
- Osobní odběr: 0 Kč - nelze platit dobírkou
- Doručení přes e-mail: 0 Kč - pro dárkové poukazy
Platba:
- Platba kartou: zdarma
- Apple Pay: zdarma
- Platba převodem: zdarma se slevou 20 Kč na objednávku
- Dobírka: 49 Kč - nelze použít pro produkty Udělej si sám
Při nákupu nad 4 000 Kč doprava zdarma.
Pokud si objednáte zboží ve všední den do 11h, odešleme vaši zásilku ještě tentýž den. U přepravce Zásilkovna a PPL je velká šance, že zboží obdržíte již další den. Vždy je ale lepší počítat s rezervou jednoho dne.
Postup se liší dle Vámi zvoleného dopravce.
- Zásilkovna
Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.
E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Kompletní informace o dopravě pomocí Zásilkovny naleznete na této stránce.
Zákaznická linka Zásilkovny je: +420 216 216 516
- PPL
Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.
E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.
Zákaznická linka PPL je: +420 840 775 775
- Česká pošta
SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.
Zákaznická linka České pošty je: +420 840 111 244
Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil.
Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu.
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.
Více informací o reklamaci naleznete zde.
Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí kousků na náš sklad.
Kamennou pobočku nemáme. Některé produkty značky GoldBee si ale můžete objednat a vyzkoušet na vybraných pobočkách obchodů Sportisimo. Více na sportisimo.cz