Časté dotazy

Doprava:

  • Zásilkovna: 89 Kč
  • PPL: 119 Kč
  • PPL ParcelShop: 89 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky: 119 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu: 99 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky (nadrozměrná zásilka): 490 Kč - pro produkty Recyklovaný válecí vak
  • Osobní odběr: 0 Kč - nelze platit dobírkou
  • Doručení přes e-mail: 0 Kč - pro dárkové poukazy

Platba:

  • Platba kartou: zdarma
  • Apple Pay: zdarma
  • Platba převodem: zdarma se slevou 20 Kč na objednávku
  • Dobírka: 49 Kč - nelze použít pro produkty Udělej si sám

Při nákupu nad 4 000 Kč doprava zdarma.

Pokud si objednáte zboží ve všední den do 11h, odešleme vaši zásilku ještě tentýž den. U přepravce Zásilkovna a PPL je velká šance, že zboží obdržíte již další den. Vždy je ale lepší počítat s rezervou jednoho dne.

Postup se liší dle Vámi zvoleného dopravce.

  • Zásilkovna

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Kompletní informace o dopravě pomocí Zásilkovny naleznete na této stránce.

Zákaznická linka Zásilkovny je: +420 216 216 516


  • PPL

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.

Zákaznická linka PPL je: +420 840 775 775


  • Česká pošta

SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.

Zákaznická linka České pošty je: +420 840 111 244

    Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil. 
    Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu. 
    Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.

    Více informací o reklamaci naleznete zde.

    Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí kousků na náš sklad. 

    Kamennou pobočku nemáme. Některé produkty značky GoldBee si ale můžete objednat a vyzkoušet na vybraných pobočkách obchodů Sportisimo. Více na sportisimo.cz



    Zpět do obchodu