Prodejna Brno Futurum
Naše první značková prodejna GoldBee! 🪡
V naší zbrusu nové prodejně si můžeš naše ručně šité kousky vyzkoušet i zakoupit. Máme tam všechny naše nejprodávanější střihy, materiály a barvy.
Všechno se tam bohužel nevejde, ale můžeš si daný střih vyzkoušet, zjistit správnou velikost a potom objednat na e-shopu.
Naši prodejnu najdeš u krytého parkoviště. Naproti je posilovna FitPeople a kuchyně Cígler 🥰
Otevírací doba:
Pondělí - neděle
9:00 - 20:00
Jelikož máme na prodejně jen jednu kolegyni, tak má během dne i 30minutovou přestávku. Pokud by ses snad trefil/a přímo do ní, tak se moc omlouváme a prosíme o chvíli strpení.
E-mail: [email protected]
Telefon: 602 101 168
Objednávka z e-shopu do obchodu
ANO! Jakýkoli kousek si můžeš objednat online a vyzvednou, vyzkoušet a koupit (nebo vrátit) přímo v naší prodejně. Jednoduše. Rychle. Bezpečně.
Vrácení zboží a reklamace
Ano. Vrátit zboží i zadat případnou reklamaci je možné přímo v našem obchodě 😊 V případě, že jste si zakoupili zboží přímo na naší prodejně, využijte prosím tento formulář a zašlete jej prosím spolu s reklamovaným výrobkem na následující adresu:
Czech Soul s.r.o.
Karásek 2262/1i,
621 00 Brno - Řečkovice
Vrácení zboží při nákupu v našem kamenném obchodě
Zboží zakoupené v obchodě bohužel nelze vrátit, lze je však vyměnit, viz níže.
Výměna zboží při nákupu v našem kamenném obchodě
Zboží zakoupené na prodejně můžete na téže prodejně vyměnit za jiné zboží. Peníze za nákup nevracíme. Prosím, prostudujte si podrobné podmínky:
- V případě rozdílu ceny se rozdíl nevyplácí. Pokud si vyberete dražší kus zboží, je nutné zbývající částku doplatit.
- Pokud si nevyberete jiný výrobek, lze jako protihodnotu zakoupit dárkový poukaz. Případný rozdíl v ceně lze doplatit.
- Výměna zboží je možná do jednoho měsíce od zakoupení.
- Výrobek musí být nenošený, nepoškozený a čistý.
- Výměna je podmíněna doložením účtenky nebo potvrzení o transakci.
Jak to na prodejně vypadá?